Παρασκευή, Ιούλιος 21, 2017
Σύνδεση

blogpicture2

Πολιτική Cookies στην ΕΕ

Τα cookie μας βοηθούν να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Εφόσον χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies από εμάς.

“Όχι θέλω να μάθω περισσότερα για τα cookies"

Our 2014 campain

2014a

 

 

2014c

2014d

2014e

TwitterFacebook
   

XirosITS wishes Merry Christmas and a Happy New Year

xiros_christmascard

TwitterFacebook
   

"Five Star" Barber Lounge Logo

Our News

5star

 

"F

IVE STAR Barber Lounge" is not only a Barber Shop...Customers are able to have their drink also at high end Lounge Bar. The owner of the company wanted her logo to reflect a High Society Club. So we deside not to use scissors or other barber objects, but a minimal and modern Coat of Arms, and a reach mane unique horse. We propose black and Red as main colors, and pure white to fonts. Our customer bought all the color demos that we made and she was very excited for the final project.
 
"i love the style of your designs. We love them all. Great work. Thank you very match"
 E.W

 

Το "FIVE STAR Barber Lounge" είναι ουσιαστικά ένα κομμωτήριο ανδρών...αλλά όχι μόνο. Ο πελάτης απολαμβάνει παράλληλα το ποτό του στο υψηλής αισθητικής lounge Bar. Η ιδιοκτήτρια ήθελε να δώσει μέσα απο τον λογότυπο της επιχείρηση της, την αίσθηση του High Society Club. Επιλέξαμε να αφήσουμε στην άκρη ψαλίδια και αντικείμενα που συνήθως χρησιμοποιούνται στα logos που αναφέρονται σε κομμωτήρια, χρησιμοποιώντας ώς βασικό μας καμβά μια minimal ασπίδα και ένα μοναδικά σχεδιασμένο άλογο με πλούσια χαίτη.  Προτείναμε μαύρο, έντονο κόκκινο για το βασικό σχεδιασμό και σπασμένο άσπρο για τα γράμματα. Η πελάτισσα μας, επέλεξε να αγοράσει τελικά όλα τα χρωματικά demos, που της αποστείλαμε, ενθουσιασμένη απο το αποτέλεσμα. 

"Είμαι ενθουσιασμένη με τα σχέδια, είναι δύσκολο να αποφασίσουμε ποιό απ όλα να επιλέξουμε, για αυτό τα θέλουμε όλα. Καταπληκτική δουλειά! Ευχαριστώ πολύ" 
 E.Β 
TwitterFacebook
   

"Διαδραστικοί" λογότυποι με ...κρυμμένα μηνύματα

Οι πιο πετυχημένοι λογότυποι αποδεικνύονται αυτοί που κρύβουν κρυμμένα μηνύματα. Εκείνοι που τους ανακαλύπτεις ακόμη και ύστερα απο χρόνια.
Οι designers ειδικά φέτος συναγωνίζονται για το ποιός θα έχει την καλύτερη ιδέα, ποιός θα κεντρίσει περισσότερο την φαντασία του κόσμου.
Αλλωστε πάντα η σπαζοκεφαλιά “βρείτε τις διαφορές” κέρδιζε τη μερίδα του λέοντος στα περιοδικά με τα σταυρόλεξα. Κι εκεί ακριβώς ποντάρει και η βιομηχανία της διαφήμισης-επικοινωνίας, σε συνεργασία πάντα με τους σχεδιαστές. Να ξαφνιάσει δηλαδή εύχάριστα το κοινό να κάνει το λογότυπο “διαδραστικό” να μετατρέψει τον θεατή και κυρίως καταναλωτή, από παρατηρητή σε “παίχτη”.
Ετσι το μήνυμα εδραιώνεται καλύτερα σε έναν εγκέφαλο που... κοντοστάθηκε για να το επεξεργαστεί.
Τα περισσότερα απο αυτά τα λογότυπα χρησιμοποιούν τον "κενό" χώρο γραμμάτων και σχημάτων για τα "κρυφά" τους μηνύματα.

 

Τα πιο πετυχημena logos κρυφων μηνυματων

 hiddenmsgs1

Οι περισσότεροι δεν έχουν δει ακόμη το ανθρωπάκι που κάνει ποδήλατο. 
Οπου ο πορτοκαλί κύκλος η ρόδα του ποδηλάτου.
hiddenmsgs2
Το άσπρο κομμάτι μεταξύ του Ε και του X είναι ένα βελάκι. 
hiddenmsgs3
Ενα απο τα αγαπημένα μου. Το πόδι και το χέρι της κοπέλας
δημιουργούν τον χάρτι της Αυστραλίας.
TwitterFacebook
   

To Νέο "BIG" Webdesign

Design News

storyweb

Και καθώς οι CRT οθόνες είναι πια παρελθόν, ο πειρασμός της "Widescreen LCD" ήταν θέμα χρόνου να επιρρεάσει τους Webdesigners.

To νέο "BIG" webdesign διψά για  τεράστια γράμματα, επικεφαλίδες (Headers) και υποσημειώσεις (Footers).

Η κλασσική μορφή των site γίνεται παρελθόν και στη θέση τους προκύπτουν ιστοσελίδες που μοιάζουν περισσότερο με graffity,  όπου τον κυρίαρχο ρόλο έχουν οι εντυπωσιακές κα συνήθως χοντρές και βαρύγδουπες γραμματοσειρές. Το γνωστό "Ποιοί είμαστε" μπαίνει σε δεύτερη μοίρα, αφού η πρώτη σελίδα αποτελεί  (όταν ο designer διαθέτει εμπειρία) την καλύτερη "χειραψία". Αλλωστε συνήθως αντικαθίσταται απο λόγια και φράσεις που χαρακτηρίζουν τον owner της ιστοσελίδας. 

Ενδιαφέρουσα τάση, που συνήθως χρησιμοποιείται σε websites εταιριών που επιθυμούν να δημιουργήσουν την αίσθηση του φιλικού προς τον πελάτη περιβάλλοντος, η εμφάνιση φωτογραφιών (απο το χέρι έμπειρων επαγγελματιών) των στελεχών και μάλιστα αρκετα συχνά στην πρώτη σελίδα. 

Χαρακτηριστικό της έντονης ανησυχίας των designers και η επιστροφή του retro στύλ στις ιστοσελίδες που τον τελευταίο καιρό έχει γίνει ιδιαίτερα Trendy.  

Κάποιες αποτελούν πραγματικά έργα τέχνης, κάποιες άλλες,  δεν δυσκολεύονται ιδιαίτερα να τις διαβάσουν όσοι έχουν προβλήματα όρασης...

TwitterFacebook
   

Οι Mobile συναλλαγές κερδίζουν έδαφος

Technology news

mobile-transactions

 

Έρευνα της KPMG παγκοσμίως, δείχνει ότι παρά τις σημαντικές ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια των δεδομένων, όλο και περισσότεροι άνθρωποι από όλο τον κόσμο υιοθετούν, όλο και πιο γρήγορα, το "κινητό διαδίκτυο" (mobile internet) σαν μία εύκολη μέθοδο για τη διεκπεραίωση καθημερινών συναλλαγών.
Tο ποσοστό των ερωτηθέντων που έχουν χρησιμοποιήσει την κινητή συσκευή τους για τραπεζικές εργασίες έχει υπερδιπλασιαστεί, από 19% σε 46%, σε διάστημα μόλις οκτώ μηνών,  ενώ το ποσοστό αυτών που το έχουν χρησιμοποιήσει σε αγορές έχει ανέλθει σε 28% από 10%. 

 Αυτή η έντονα ανοδική τάση υποστηρίζεται κυρίως από τις αναπτυσσόμενες οικονομίες όπως η Κίνα και η Ινδία. Βέβαια, παρά την αυξανόμενη οικειότητά τους με τη χρήση κινητών συσκευών, πολλοί Ινδοί και Κινέζοι καταναλωτές παραμένουν ανήσυχοι σχετικά με πιθανούς κινδύνους απώλειας της εμπιστευτικότητας των στοιχείων τους, μια ανησυχία που συμμερίζεται κι ένα μεγάλο μέρος του υπόλοιπου κόσμου.

Οι ερωτηθέντες στην Τσεχία και στην Ολλανδία φαίνονται πιο "χαλαροί" με αυτό το ζήτημα, αλλά ακόμα και εκεί, περισσότεροι από 70% δήλωσαν ότι το θέμα της εμπιστευτικότητας γεννά κάποιες ανησυχίες.

Τα ευρήματα αυτά προέρχονται από την τακτική έρευνα της KPMG με τίτλο "Καταναλωτές και σύγκλιση" που εξετάζει πώς οι καταναλωτές χρησιμοποιούν την τεχνολογία και, σε αυτή την έκδοση, καλύπτει 22 χώρες και περισσότερους από 5.600 ερωτηθέντες, όλοι καθημερινοί χρήστες "κινητής τεχνολογίας" και προσωπικού υπολογιστή (PC).

Συνολικά, το 43% των ερωτηθέντων παγκοσμίως απάντησαν ότι είναι τώρα πρόθυμοι να πληρώσουν για την πρόσβαση σε online περιεχόμενο. Στις ασιατικές χώρες το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 59%, με την Κίνα και την Ινδία να κινούνται στην περιοχή του 65%.

Λιγότερο πρόθυμοι να πληρώσουν είναι ...

Περισσότερα: Οι Mobile συναλλαγές κερδίζουν έδαφος

TwitterFacebook
   

Εργαστήριο Οδοποιίας project

Our News

 

hlab_blog

 

T

ο εργαστήριο Οδοποιίας του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών Α.Π.Θ δραστηριοποιείται σε θέματα οδοποιίας, αεροδρομίων και Σιδηροδρομικής. Δημιουργήσαμε το λογότυπο, την ιστοσελίδα και το letterhead. έχοντας υπ' όψιν αυτούς τους τρείς παράγοντες, επιλέγοντας να δώσουμε μια μινιμαλιστική χροιά στον σχεδιασμό τους. Επιλέξαμε ώς βασικά χρώματα το γκρί και το φωτεινό μπλέ.

Το λογότυπο δημιουργεί δύο διαστάσεις, μέσα απο τη φορά και την κλήση του δρόμου (που είναι και το βασικό κομμάτι του λογοτύπου) και του αφαιρετικού σχεδίου στο background. Επιλέξαμε μια απλή και λιτή γραμματοσειρά με ευθείες γραμμές και μόνη διαφοροποίηση το μέγεθος των αρχικών γραμμάτων.

Ανάλογη λογική και στην ιστοσελίδα που ακολουθεί τα νέα πρότυπα website με έμφαση στο κάτω και πάνω μέρος της σελίδας, ενώ το letterhead ή αλλιώς η σελίδα αλληλογραφίας, έχει διατηρήσει τις ίδιες γραμμές και χρώματα.

Κύριο μέλημα μας σε αυτό το project ...

Περισσότερα: Εργαστήριο Οδοποιίας project

TwitterFacebook
   

Website Kατασκευαστικής Eταιρίας

Our News

tolikas_blog

 

H

Δ.ΤΟΛΙΚΑΣ ΚΤΙΡΙΑΚΑ ΕΡΓΑ ΕΠΕ, είναι εταιρεία μελετών και κατασκευών, ιδιωτικών και δημοσίων έργων, με έδρα τη Θεσσαλονίκη από όπου ξεκίνησε τη δραστηριότητα της το 1997 ως ατομική επιχείρηση και από το 2007 συνεχίζει με τη σημερινή της εταιρική μορφή, υλοποιώντας σύνθετα έργα ειδικών και υψηλών απαιτήσεων.

Οι νέες κατασκευαστικές φόρμες της εταιρίας, αποτέλεσαν και τη bασική μας έμπνευση για την δημιουργία του Website. Κυρίαρχο στοιχείο για τη σχεδίαση της ιστοσελίδας, το κεντρικό background που "δανείζεται" κάποια απο τα κτίρια που έχουν ήδη θεμελιωθεί για να τα "φιλτράρει" μέσα απο μια ντεγκραντέ εναλλαγή αποχρώσεων του μπλέ. 

Ενα δυναμικό site βασισμένο στο σύστημα διαχείρησης περιεχομένου joomla...

Περισσότερα: Website Kατασκευαστικής Eταιρίας

TwitterFacebook
   

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL