Παρασκευή, Ιούλιος 21, 2017
Σύνδεση

Πολιτική Cookies στην ΕΕ

Τα cookie μας βοηθούν να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Εφόσον χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies από εμάς.

“Όχι θέλω να μάθω περισσότερα για τα cookies"

Ο λογότυπος, είναι το πρόσωπο της εταιρικής ταυτότητας. Ο σχεδιασμός του θα πρέπει να ανταποκρίνεται πλήρως στα δεδομένα των προιόντων ή υπηρεσιών. Αποτελεί το κοινωνικό πρόσωπο της εταιρίας σας γι αυτό και θα πρέπει να αντανακλά τα στοιχεία της αμεσότητας, της απλότητας και του δημιουργικού εντυπωσιασμού. Ενας επιτυχημένος λογότυπος είναι εύκολα αναγνωρίσημος και συνδυάζεται απόλυτα με τις υπηρεσίες που προσφέρετε, θα πρέπει να είναι το ίδιο ευδιάκριτος τόσο στα έντυπα, όσο και στο διαδίκτυο και να τυπώνεται με επιτυχία, χωρίς να χάνει τη δυναμικότητα του, έγχρωμα και ασπρόμαυρα.
image image image image image image image image
Οι φωτογράφοι με έδρα τη Νέα Υόρκη, ήθελαν έναν λογότυπο που να διαφοροποιείται από τα αντίστοιχα του είδους και να είναι άμεσα συνυφασμένος με το Μανχάταν όπου διατηρούν τα γραφεία τους. Θεατρικότητα και εντυπωσιασμός ήταν τα ζητούμενα, όπως επίσης και η χρήση του ώς υδατογράφημα στις εκτυπωμένες φωτογραφίες. Με τις διαβαθμίσεις του γκρί να πρωταγωνιστούν, αποτυπώσαμε μια πρόταση που εφαρμόζεται επιτυχώς σε σκούρο και ανοιχτό καμβά. Δημιουργήσαμε μια γραμματοσειρά που παραπέμπει σε ψηλά κτίρια, με το "Α" να αναλαμβάνει το ρόλο ουρανοξύστη αλλά στα χρώματα του δειλινού.   
Το "FIVE STAR Barber Lounge" είναι ουσιαστικά ένα κομμωτήριο ανδρών...αλλά όχι μόνο. Ο πελάτης απολαμβάνει παράλληλα το ποτό του στο υψηλής αισθητικής lounge Bar. Η ιδιοκτήτρια ήθελε να δώσει μέσα απο τον λογότυπο της επιχείρηση της, την αίσθηση του High Society Club. Επιλέξαμε να αφήσουμε στην άκρη ψαλίδια και αντικείμενα που συνήθως χρησιμοποιούνται στα logos που αναφέρονται σε κομμωτήρια, χρησιμοποιώντας ώς βασικό μας καμβά μια minimal ασπίδα και ένα μοναδικά σχεδιασμένο άλογο με πλούσια χαίτη.  Προτείναμε μαύρο, έντονο κόκκινο για το βασικό σχεδιασμό και σπασμένο άσπρο για τα γράμματα. Η πελάτισσα μας, επέλεξε να αγοράσει τελικά όλα τα χρωματικά demos, που της αποστείλαμε, ενθουσιασμένη απο το αποτέλεσμα. Μεταφερθείτε στο Blog-Page εάν θέλετε να δείτε και τους υπόλοιπους χρωματικούς συνδυασμούς.  
  Λογότυπος για ιστοσελίδα τμήματος ανώτατης εκπαίδευσης, που αφορά αποκλειστικά στην Μηχανική Καταφόρτωση (Download) σχετικού Εκπαιδευτικού Λογισμικού. Προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε έναν λογότυπο νεανικό που να ανταποκρίνεται στις ηλικίες των χρηστών του συγκεκριμένου site. Ενας κύκλος που ένα σημείο του διασπάται σε τρείς τροχαλίες, (χαρακτηριστικό της ειδικότητας του τμήματος), που παράλληλα όμως διατηρεί και το στοιχείο του Download. Δύο μόνο χρώματα με το πορτοκαλί να κυριαρχεί, για περισσότερη ένταση.Tο σχέδιο, θυμίζει έντονα και sticker, ενώ μπορεί φυσικά να σταθεί και ώς τέτοιο στην ανάλογη εκτυπώσιμη μορφή.
  Η καναδική εταιρία "Crystal clear bags" αναζητούσε έναν λογότυπο για τα προϊόντα της, που αφορούν ειδικές κυρίως διαφανείς συσκευασίες. Στόχος της εταιρίας ήταν το σήμα της να αντικατοπτρίζει την καθαρότητα και καταλληλότητα των συσκευασιών, καθώς αυτές αφορούν έργα καλλιτεχνών αλλά και αμπαλάζ πολύτιμων αντικειμένων. Απαραίτητο στοιχείο του λογοτύπου ήταν το φύλλο της καναδικής σημαίας. Δημιουργήσαμε ένα σχέδιο που ανταποκρίνεται στο όνομα της εταιρίας και την αίσθηση του "κρυστάλλινου" που ήθελε να προβάλλει για τα προϊόντα της. Απλά, με μεγάλη απόσταση μεταξύ τους και μεγάλα τα γράμματα, σε μπλέ και κόκκινο, ενισχύουν με τη σειρά τους την αίσθηση της καθαρότητας. Ευχαριστούμε την "crystal clear bags" που μας εμπιστεύθηκε.
    Η Αυστραλιανή εταιρία "flowers in a balloon" που δημιουργεί συνθέσεις λουλουδιών μέσα σε μπαλόνια, ήθελε έναν λογότυπο που να αντανακλά το ύφος των προιόντων της, που αναφέρονται σε ηλικίες 25-60. Απορρίψαμε απο την αρχή το ενδεχόμενο ενός συγκεκριμένου ευρύτερα γνωστού στο εμπόριο λουλουδιού, καθώς θεωρήσαμε ότι κάτι τέτοιο θα θέσει αυτόματα φραγμούς στο υποσυνείδητο των πελατών της εταιρίας. Aποφύγαμε τα χρωματιστά μπαλόνια που δίνουν την αίσθηση μεν του γιορτινού, αλλά περιορίζουν την γκάμα των προιόντων σε μικρότερες ηλικίες. Kαταλήξαμε ότι ο λογότυπος της συγκεκριμένης επιχείρησης, θα πρέπει να έχει το στοιχείο της διαφάνειας, δυο μόνο χρώματα για να είναι πιο εύκολα αναγνωρίσιμο ανάμεσα στα χιλιάδες του είδους και ενα στοιχείο μοναδικότητας. Αυτό το στοιχείο, ήταν τελικά ο τρόπος που το  "l" μπλέκεται μέσα στο αφαιρετικό λουλούδι δημιουργώντας το γράμμα της κύριας λέξης, που ταυτόχρονα είναι και ο μίσχος του λουλουδιού, την ώρα που το μπαλόνι σε σχήμα καρδιάς αιωρείται ανάμεσα στο "F" και το "o" και δίνει την αίσθηση της κίνησης προς τα πάνω και δεξιά, ακολουθώντας τη φορά των υπολοίπων γραμμάτων. 
Το εργαστήριο Οδοποιίας του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών Α.Π.Θ δραστηριοποιείται σε θέματα οδοποίας, αεροδρομίων και Σιδηροδρομικής. Δημιουργήσαμε το λογότυπο έχοντας υπ' όψιν αυτούς τους τρείς παράγοντες, επιλέγοντας να δώσουμε μια μινιμαλιστική χροιά στον σχεδιασμό του. Επιλέξαμε ώς βασικά χρώματα το γκρί και το φωτεινό μπλέ, ενώ δημιουργήσαμε  δυο διαστάσεις μέσα απο τη φορά και την κλήση του δρόμου (που είναι και το βασικό κομμάτι του λογοτύπου) και του αφαιρετικού σχεδίου στο background. Επιλέξαμε μια απλή και λιτή γραμματοσειρά με ευθείες γραμμές και μόνη διαφοροποίηση το μέγεθος των αρχικών γραμμάτων. 
Το Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών είναι ένα από τα 42 τμήματα του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, του μεγαλύτερου πανεπιστημιακού ιδρύματος της χώρας, που ανήκει οργανικά στην Πολυτεχνική Σχολή. Χρησιμοποιήσαμε για το λογότυπο του τμήματος, web2.0 τεχνική, με γυαλάδες και αντανακλάσεις, και λιτή γραμματοσειρά. Το σήμα του λογοτύπου έπρεπε να είναι αντίστοιχο του αντικειμένου του τμήματος. Ετσι σχεδιάσαμε ένα αφαιρετικό οικοδομικό υλικό, επίσης στο ίδιο απαλό κίτρινο χρώμα που προσδίδει απο μόνο του δυναμικότητα στο σύνολο. 
Δημιουργήσαμε το λογότυπο μας, με βάση την ιδέα του πλήκτρου "enter" που ενσωματώθηκε μέσα στη λατινική έκφραση του ονόματος "Ξηρός (xiros)", παριστάνοντας το γράμμα "i". Αποφύγαμε την αρκετά διαδεδομένη μορφή λογοτύπων που θέλει τα γράμματα με το σήμα να διατηρούν απόσταση μεταξύ τους, θέλοντας έτσι να προσδώσουμε φιλικότητα ζεστασιά και μια παιχνιδιάρικη διάθεση στο σχέδιο. Επιλέξαμε επίσης το βαθύ πορτοκαλί ώς δεύτερο χρώμα του λογοτύπου μας και προσθέσαμε σκιές και γυαλάδες, χαρακτηριστικά της Web 2.0 γενιάς λογοτύπων. To λογότυπο δημιουργεί διαστάσεις στο χώρο με τα επεξηγηματικά συνοδευτικά γράμματα "information technology specialists" να κρύβεται στο σημείο εκείνο, που δεν εμποδίζει την ανάγνωση του.

Φόρμα Σύνδεσης